sobota, 5 października 2013

Moja biblioteczka.



 Dzisiaj postanowiłam sobie trochę się pobawić z aparatem. A kto był moim modelem? Oczywiście, książki! W tym poście będzie dużo zdjęć i trochę mniej pisania, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba ;))


Swoje skarby zaczęłam kupować rok temu. To nie znaczy, że wcześniej nie miałam żadnych książek! Po prostu wtedy zaczęłam je kolekcjonować.






CAŁA PÓŁKA (a właściwie trzy półeczki)




GÓRNA PÓŁKA 


Jak widać, na tej półce staram się książki mieć ułożone kolorystycznie. Myślę, że fajnie to wygląda zwłaszcza jak ktoś ma ich dużo. Jednak taki sposób ułożenia jest kompletnie niepraktyczny. Serie nie stoją obok siebie, książki, które leżą trudniej wyjąć (zwłaszcza "Wilkołak" ;)). A poza tym, gdy przybywają nowe kolorowe okładki, nie ma dla nich miejsca. Ale mimo wszystko lubię ten system, bo naprawdę cieszy oko.  :))  







ŚRODKOWA PÓŁKA


Moja "czarna" półka. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego ;) 



Jestem wielką fanką serialu "Pamiętniki Wampirów", ale najpierw oczywiście przeczytałam książki. Księga 1 z serii L.J.Smith była pierwszą powieścią, którą kupiłam kilka lat temu.
A teraz chcę skompletować całą sagę "Pamiętnika Stefano". Brakuje mi tylko ostatniej, i dopiero kiedy ją zdobędę, przeczytam całą serię. ;)





 Znajduje się tutaj również moja skarbonka. Zazwyczaj jest pusta, bo jak tylko coś do niej wrzucę, to od razu wybieram się na zakupy do księgarni albo antykwariatu. ;))


DOLNA PÓŁKA


Tutaj znajduje się resztka czarnych, szare i białe książki. Oraz pozycje, które nigdzie indziej się nie wpasowały.





Na szczęście. :)) Mały fragmencik mojej kolekcji szklanych słoników.


Moje zdęcie z chrztu ;3 Stoi tu, aby podtrzymywać książki od prawej.





I jeszcze jedna półka z moimi pozostałym książkami oraz... słownikami. ;))


Połowa z tych książek nadal czeka na to, aż je przeczytam.








Mam nadzieję, że podobała Wam się ta mała wycieczka po mojej skromnej biblioteczce. Cały czas się ona rozrasta. Chciałabym, żeby kiedyś zajmowała całą ścianę.. wtedy na pewno też Wam ją pokażę ;))

A na koniec jeszcze jeden efekt mojej dzisiejszej zabawy z fotografią.



















3 komentarze:

  1. Ja muszę mieć książki ułożone seriami, inaczej się gubię. A gdy nie są seriami to wydawnictwami. Super zbiory. Życzę, aby w Twojej skarbonce było jak najwięcej pieniędzy. :P
    Pozdrowienia. :)

    OdpowiedzUsuń