sobota, 4 stycznia 2014

Świąteczno-Noworoczny Stosik

   Nadszedł czas na pierwszy stosik na moim blogu! Bez zbędnych wstępów, zapraszam do obejrzenia pięknych, nowych książek. 







Pierwszą pozycją jest Przewodnik Nocnego Łowcy, który otrzymałam na klasowej wigilii. Jako, że jestem wielką fanką twórczości Cassandry Clare bardzo się ucieszyłam. W środku można znaleźć dużo zdjęć i obrazków. Dzięki tej książce lepiej poznajemy świat Nocnych Łowców z perspektywy filmu.















  Następnymi książkami, które zakupiłam już sama, są trzecia i czwarta księga Pamiętników Wampirów oraz szósty tom Pamiętnika Stefano. Serię o wampirach autorstwa L.J.Smith zakończyłam już dawno temu, jednak bardzo chciałam uzupełnić jej brak na swojej półce. Razem z tomem szóstym posiadam teraz również wszystkie powieści z cyklu Pamiętnik Stefano. Niedługo zabiorę się za ich przeczytanie.

                  






  Zachęcona pochwałami i pozytywnymi ocenami kupiłam Annę i pocałunek w Paryżu. Od razu mogę powiedzieć, że już przeczytałam tę pozycję i się w niej zakochałam. Zajmuje teraz specjalne miejsce w moim serduszku.






 


  Za dużo o tej książce nie szłyszałam, kupiłam ją ze względu na zachęcający opis z tyłu okładki oraz na bardzo niską cenę. Miłość alchemika brzmi zachęcająco, a nawet jeżeli mi się nie spodoba to zawsze może pełnić rolę ozdoby na półce z książkami, racja? No bo czyż ta okładka nie jest śliczna?









  O tej pozycji słyszałam bardzo dużo, moi ulubieni Booktuberzy (strasznie dziwnie to brzmi, generalnie chodzi o ludzi, którzy prowadzą kanał na yt na temat książek ;}) mówili o niej przez długi czas, bardzo ją wychwalali, więc postanowiłam ją kupić. Jestem w trakcie czytania Player'a One i mimo że jestem dopiero na początku, bardzo mi się podoba. Mam przeczucie, że nie zawiodę się na tej książce.








3 komentarze:

  1. "Player one" oraz "Przewodnik..." posiadam. Niestety na tej drugiej książce strasznie się rozczarowałam. Byłam nastawiona na coś znacznie lepszego. "Miłość..." chyba czytałam, ale dokładnie nie pamiętam. "Pamiętniki..." sobie odpuszczę, bo pierwszy tom strasznie mnie nudził.
    Udanej lektury! :)

    Pozdrawiam, Czarny Kapturek

    OdpowiedzUsuń
  2. Przewodnik nocnego łowcy bardzo chętnie bym przeczytała ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przewodnik Nocnego Łowcy czytałam i w sumie spodziewałam się czegoś lepszego. 4 pierwsze księgi Pamiętników Wampirów czekają na mnie na półce, ale jakoś nie mam czasu się za nie zabrać ;c
    Dodatkowo Miłość Alchemika ma przepiękną okładkę, przyciąga wzrok *.*

    OdpowiedzUsuń