sobota, 20 lipca 2013

Nieobecność na blogu

 
Chciałabym przeprosić za długą nieobecność na blogu. Nie udzielałam się, ponieważ byłam na obozie, a potem... nie oszukujmy się - są wakacje, wszyscy są leniwi. A poza tym nie miałam weny do pisania recenzji, ani niczego recenzjopodobnego. Zastanawiałam się nad opuszczeniem bloga, ponieważ i tak prawie nikt tego nie czyta, a nawet jeżeli czyta to nie zostawia swojej opinii. I nie wiem, czy to co tu robię, robię źle, a inni nie chcą mnie urazić, czy robię to dobrze, ale ludziom się po prostu nie chce zostawić komentarza.         Jednak stwierdziłam, że piszę od niedawna, dopiero się rozwijam i zaledwie rozpoczynam kształtować coś na kształt opinii w moich wypowiedziach. Więc nawet, jeżeli nikt nie będzie tego czytał, będę dalej pisać - dla siebie.
 
  A w najbliższym czasie pojawią się recenzje:
* 'Idealnej chemii' Simone Elkeles
* 'Przez burze ognia' Veronici Rossi
* 'Pomiędzy' Tary Hudson


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz