niedziela, 8 września 2013

Nowe plany, pomysły... jednym słowem - Odświeżamy bloga!

  Wiem, wiem. Napisałam, że wracam, że pojawią się nowe recenzje i się nie pojawiły... Nie dodawałam żadnych postów, a blog opustoszał. Co się stało to się nie odstanie. Ale teraz wracam do was z nową dawką energii i pomysłów. Tym razem nie chcę, żeby na tej stronie były same recenzje i nic więcej. Chcę Wam przybliżyć trochę moją osobę, żebyście mogli wiedzieć kto kryje się po drugiej stronie monitora. Chciałabym mieć więcej, jakby to napisać... interakcji z Wami. Więc teraz, oprócz postów z moimi wypocinami, będą również pojawiałay się różne tagi, haule książkowe, krótko o tym co u mnie słychać i wiele innych. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zapraszam na pierwszy tag. ;))



TAG książkowy

O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Wydaje mi się, że chyba najlepiej mi się czyta późnym wieczorem. Nic mnie wtedy nie rozprasza i mogę całkowicie wejść do świata książki. Jednak bardzo lubię też czytać z samego rana, jeszcze przed pójściem do szkoły, ponieważ jest to niesamowite rozpoczęcie dnia. Od razu się budzę i już do końca dnia jestem w dobrym humorze. :)  

Gdzie czytasz?

Najczęściej w domu. W samochodzie nie mogę czytać ze względu na chorobę lokomocyjną, a w autobusach i tramwajach zazwyczaj nie ma miejsca. Na szkolnych korytarzach ciągle ktoś mi przerywa, i w dodatku muszę kończyć czytać jak zadzwoni dzwonek, co najczęściej się zdarza w najbardziej emocjonujących momentach... Ale zawsze jak jestem na działce, albo gdzieś biorę ze sobą książkę, żeby móc czytać na świeżym powietrzu.


W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Prawie nigdy nie umiem sobie znaleźć najlepszej pozycji. Ale jak książka wciąga to już się nie zwraca uwagi na to czy się stoi, siedzi, leży, czy wisi ;)) Jednak ja najczęściej siedzę i podczas czytania zsuwam się coraz bardziej w dół, aż do pozycji leżącej. Co zazwyczaj skutkuje bólem kręgosłupa. ;]

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Najchętniej sięgam po książki z gatunku paranormal i po niebanalne romanse.


Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Był to zestaw dwóch książek: "Spętani przez bogów" i "Wędrówka przez sen" Josephine Angelini.

Co czytałaś ostatnio?
Ostatnio przeczytałam książkę Frederica Mocci "Trzy metrzy nad niebem".


Co czytasz obecnie?
Chyba już setny raz "Miasto Kości" Cassandry Clare [♥] oraz "W dżungli podświadomości" Beaty Pawlikowskiej.


Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?
Uwielbiam utrzymywać książki w idealnym stanie i nawet najmniejsze przypadkowe zagięcie kartki jest dla mnie bolesne, więc używam zakładek, kawałków papieru, które mam pod ręką albo czasami zapisuję sobie numer strony, na której skończyłam, na ręce.


E- book czy audiobook?
Nie umiem słuchać, jak któs mi czyta książkę. Muszę śledzić tekst wzrokiem, bo inaczej nie mogę w pełni zrozumieć. Wybieram e-booka. Już od jakiegoś czasu próbuję namówić rodziców na czytnik.


Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Szczerze mówiąc, nie wiem. W dzieciństwie czytałam o wiele mniej, niż teraz. Wiem, że pierwsza książka, która mnie naprawdę wciągneła, zaciekawiła to "W.I.T.C.H. Niebieski płomień" Mangold Maud. Jednego dnia mama po prostu ją kupiła i mi przyniosła, a mnie się tak spodobała, że czytałam ją po kilka razy, a jak się nudziłam to ją sobie przeglądałam. Tak, to była chyba moja pierwsza taka miłość do książki.

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej? 

Jest to bardzo trudny wybór, ale myślę, że będzie to główna bohaterka z mojej ulubionej serii książek -  Clary z "Darów Anioła". Jest odważna, uparta i wie czego chce. Gdy poznaje Jace'a nie mdleje przy każdym jego spojrzeniu, nie traci nagle mowy a w jej głowie nie pojawia się pustka. Potrafi powiedzieć co naprawdę myśli, być sarkastyczna, a nawet spoliczkować, kiedy chłopak powie coś, czego nie powinien. Nie pozwala miłości zasłonić swojego głównego celu, uratowania matki. Nie jest też jenak irytująco perfekcyjna. Ma swoje chwile słabości, nie boi się płakać, ani krzyczeć ze strachu. Jest po prostu sobą bez względu na wszystko. 



To były już wszystkie pytania. W komentarzach możecie napisać, co o tym sądzicie, czy coś was zaskoczyło, albo wręcz przeciwnie, macie tak samo. Chętnie poznam wasze odpowiedzi. : ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz